Priča počinje pre više od 100 godina…
Dva japanska pomorska inženjera, Riosuke Namiki i Masao Vada, bili su na moru radeći na trgovačkom brodu. U to vrijeme, naliv pero je bilo jedini savremeni instrument za pisanje i bilo je neophodno za rad mnogih ljudi.
Ovo je bio problem kada se radi na moru, jer bi pero često zarđalo zbog slane vode. Da bi rešili ovaj problem, Namiki i Vada su razvili sopstvena nalivpera sa perom od nerđajućeg čelika.
Godine 1918. u Japanu su lansirane prve PILOT olovke. Kao počast zajedničkoj strasti prema moru, par je koristio naziv brenda PILOT, referencu na vodeći brod flote.
Danas su PILOT olovke dostupne širom svijeta: kompanija je pionir i lider na tržištu, broj jedan u proizvodnji rolera i termoosjetljivih olovaka koje se brišu.
Naša filozofija
Kada je kompanija osnovana 1918. godine, Masao Vada i Riosuke Namiki odlučili su da uspostave pet vodećih principa za kompaniju. Snažne vrijednosti koje i dalje primjenjujemo svakodnevno, bez obzira na posao, i koje su omogućile brendu da postane ono što jeste:
1. Sansha Teiritsu
Tri uravnotežene sile
三 者 鼎 立
Kineski bronzani lonac na tri noge koristi se za predstavljanje ravnoteže u poslu. Svaka noga predstavlja jednu od tri strane u vezi :
- Proizvođač,
- Prodavac
- Korisnik
2. Ukiwa Seishin
Zajedničke radosti i tuge.
Načelo solidarnosti simbolizuje gumu za spašavanje. Načelo se primjenjuje kako interno tako i u komercijalnim odnosima.
3. Nankan Toppa
Savladavanje poteškoća.
難 関 突 破
To je odlučan stav mornara kada moraju savladati poteškoće na moru.
4. Ichinichi Ishiin
Napredujte korak po korak iz dana u dan.
Pilot je u nautičkom žargonu vođa koji mora voditi i osigurati stalno napredovanje broda.
U tom duhu stalnog poboljšanja, Masao Wada je prvi proizvod kompanije nazvao Pilot.
5. Sishei Shinken
Istinski predan pristup.
Ništa nije nemoguće ako imamo resurse, i ako je pristup predan i ozbiljan.
Ovo je načelo koje primjenjujemo na istraživanje i razvoj, proizvodnju i marketing.